niedziela, 21 grudnia 2014

Literatura rodzina i Szczecin



Rodzina Liskowackich to ród od związany ze Szczecinem  od początku polskiej obecności
w mieście . Od początku też aż po dzień dzisiejszy kojarzy mi się z literatura
Jako chłopiec czytałem książki Ryszarda ,potem pierwsze artykuły Artura w piśmie " Morzu i ziemi"
Potem w szkole  średniej uczła mnie Daniela żona  Ryszarda i matka Artura, juz w nowym wieku poznałem Jole żonę Artura i ich syna pracujących w Książnicy Pomorskiej w Muzeum Literatury.
Dziś przed świętami i przed początkiem nowego roku, siedemdziesiątego w historii pobytu mojej rodziny w Szczecinie prezentuję książkę o literaturze i rodzinie w miom rodinnym miescie.
Wywiad rzeka z pisarzem o korzeniach polskiego Szczecina .




Przywracanie i Wracanie
Wydawnictwo  Naukowe Scholar
Warszawa 2014

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz