czwartek, 8 maja 2014

GŁOWA JAK GULIWER


 To moja Głowa i Janowa z Herbu Kolbergu czyli Kołobrzegu
Duża i mała zmiana Liliputa w Wielkoluda i odwrotnie .
Czary mary Szczecin wielki i mały




Być jak olbrzym wśród Liliputów
W taki świat wprowadził mnie  Radek Mazur mój daleki kuzyn modelarz od zawsze
W ubiegłym roku zorganizował Paprykarz modelarski w Muzeum Techniki i Komunikacji
Teraz prace swoje i innych modelarzy można przez jeszcze trzy dni zobaczyć w nowej Kaskadzie
Oto moje ulubione














 Czołg Glamur i Minimorrisa wykonała 11 letnie córka Radka czyli rodzinka.
Respect i Szacun Pozdro !!!





WIEEELKIE Lustro w budynku Dyrekcji Kolejowej.
Tu pracowała cala rodzina Głowa-Kolejowa
Przed lustrem stałem jeszcze mniejszy
Urosłem a lustro dalej wielkiE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz