środa, 24 lipca 2019

"Za siedmioma morzami...", baśnie świata ,skarby dzieciństwa odkrywane po latach .




"Za siedmioma  morzami  za siedmioma wyspami"
Księga z dzieciństwa, morskie baśnie ze wszystkich stron świata
wydane w roku 1973, przez
Wydawnictwo Morskie w Gdańsku.
Pamiętam  jak czytano mi je w przedszkolu ,
książka  autorstwa Wandy Markowskiej i Anny Milskiej
z ilustracjami
Gizeli Bachtin-Karłowskiej
Marzyłem o tej książce i znalazłem ja wczoraj u koleżanki, Kingi, która oddała ja do czytania,
w ramach akcji uwalniania książek " Bookcrosing"
To skarb z epoki dzieciństwa.
Baśnie o delfinach,  Krainie Trzech  Krzywych Cytrynach  i rekinach,
prawdziwy paprykarz opowieści.
Marynarze i marzyciele,
czytajcie


"


Oto tytułowa baśń z  wyspy Malty
"Za siedmioma  morzami, za siedmioma wyspami



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz