poniedziałek, 30 stycznia 2017

Ja Książę z książką i "O książce" jako "Księstwie" czytających .



Alfabet książki 

O książce 
Zakład Narodowy Ossolińskich
Wrocław 1987
W tym roku mija dwieście lat odkąd właściciel przekazał i udostępnił książki Narodowi
czyli mi też
1817-2017
Alfabet, budowa, czytelnik,druk encyklopedia i formy,
Książki



i powstaje...

Cyfryzacja
Rzymska i Arabska.
Podróż papieru




 Księga henrykowska siedemset lat przed moim urodzeniem
ukazuje pierwsze zdanie po polsku
Zakonnik Piotr pisał używając liter łacińskich
"day ut ia pobrusa a ti poziway",
day abym ja pobruszył a ty poczywaj
A może
 dał mi na obrusie a ty podziwiaj
1268-1273
poniżej
Drukarze i cuda działania do czytania
Kroje liter, znaki książek
Ilustracje historyczne i nowe
Bohdan Butenko







Wie  moja ulica wie  znak księgi
Gryf Delfin Kotwica





































"Finis coronat opus"
"Koniec wieńczy dzieło"







































Foto się druknęło
Moje księstwo rozpoczęło  !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz