środa, 11 października 2017

" Zastanowiwszy się głęboko ,czując się niewytłumaczalnie lepiej, postanawiasz przedstawić problem "...




Jaki to land , w którym poczuję się lepiej , nie wytłumaczę
Chcę znać perspektywę
Ma facebook , jetem niecierpliwy ,wirtualna paranoja
Ja już nie czytam, kopiuje fragmenty o tym samym,
pragnieniu godnego wynagrodzenia...
Ale to nie moje dzieło ani praca.
przeglądam teksty książek,
 które kupiłem by efektownie  opowiadać,
wymyślone historie
czasami myślę że
nikogo to nie obchodzi w mieście w którym żyję.
W mieście  wirtualnym jest jak w śnie, wydaje się ze to  nadaje sens życiu
Ale żywe miasto meczy i wymaga stałych posiłków za konkretna cenę.
Czytanie  nie jest jedzeniem.
papier sprawdza się jako izolator lub pożywka dla robaków.
Dzięki uprzejmości słuchaczy, zjadłem i teraz mogę kopiować
fragmenty dwóch książek, które wybrałem 
"O sztuce  oraz sposobach usidlenia kierownika działu
w celu upomnienia się o podwyżkę"
Georges Perec
Choć od  lat nie miałem stałej pracy
No chyba ze  chodzi wybieranie i kupowanie książek


Wydawnictwo 
WAB
Warszawa, 2011.




 W przekładzie Wawrzyńca  Brzozowskiego
alternatywny świat wyboru w pewnej firmie
nie każdej...







Poland Vineldnd Paranoja państwowa dla Pań i Panów
Thomas Pynchon
Sztuki walki i psychodelia w Kalifornii
Dziki Zachód do czytania  w Szczecinie?!
Oczywiści, duży zapas najlepszej gatunkowo fantazji i paranoi 
starczy  by nabrać siły przed korzystaniem z mediów społecznościowych i
dodaje otuch  po powrocie z lokali rozrywkowych  w tym mieście
Nie zaskoczą cię umysły polityków
czy pomysły
deweloperów.
przekład na polski
Jędrzej Polak,
i bardzo dobrze

Wydawnictwo
Wydawnictwo Albatros 2015

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz