środa, 24 stycznia 2018

Teatry moje codzienne, lektury niezmienne.





 Przedstawienie
FX made in 1994




Teatry moje codzienne,
 szukam początków przedstawienia szczecińskiego
monografie trzech , w których działałem i czwartego,
 w którym się "dziarałem" czyli wytatuowałem
w ramach efektów specjalnych...
Książki monografie trzech teatrów, "Pleciugi","Współczesnego" i "Kany"
i tatuaż zrobiony w Teatrze Polskim
FX made in 1994




     Teatr  Lalek "Rusałka" .
W sezonie 1954/55
Akcja Alicji mojej babki
Która  operowała lalką wiewiórki i nie tylko
nauczyła mnie  wyrobu lalek i magia teatru oczarowała na zawsze
Tetr "Rusałka zmienił" się w "Pleciugę"






Moje pierwsze przedstawienie w "Pleciudze", które pamiętam
Biała bajka 1977





Teatr Współczesny
Początek "Historia" Gombrowicza





Teatr Kana zaprosił Teatr" Dnia Ósmego"
Zagrali "Mięso" pod pomnikiem którego już nie ma
Wśród widzów, wielu sztuce się poświeciło.





1 komentarz:

  1. Pomnika już nie ma - swoją drogą ciekawi mnie gdzie się teraz znajduje (bo gwiazdę ze szczytu widziałam w muzeum Przełomy), a cokół, czy jak to fachowo nazwać wciąż trwa w tym samym miejscu; zaraz, zaraz, postaci bodaj żołnierza i robotnika też się chyba tam zachowały (??).

    OdpowiedzUsuń