poniedziałek, 3 marca 2014

...BĘDZIE GORZEJ

Coś z tego Roku .
Przegląd informacji ,propaganda  i zapomnienie .
Na wypadek wojny w XX wieku był wojak Szwejk
Pora na przygody Olina z powieści Jana Pelca "...będzie gorzej "
Komunistyczne Czechy Plastic People piwo sex from central EU.
Celin , Genet , Hłasko , Kerouac, Bukowski , Jerofiejew, Limonov tez i nie tylko !
Książka wydana w Paryżu 1985 po ucieczce z kraju.
Pierwsze polskie wydanie 2014
Wydawnictwo Czarne
".. otworzyłem flaszkę i puściłem ją w obieg . "
Tłumaczenie Jan Stachowski
Czytam .
A Haszysz śpiewa tak :
"Siedzę sobie przy piwie
I wszystko zwisa mi w pion,
tylko trochę mi łyso,
ze kradnę żarcie psom.
Mogłem być już żonaty,
durny, gruby,brzuchaty
z jakąś pinda kosmata,
i za jej wdzięki płacić
cala wypłatą.
Jak to mówił Josef ?Będzie gorzej.Rozcieram łzę w kąciku oka...."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz